zaterdag 7 juni 2014

Zakje

Vandaag dan toch begonnen aan het proef-zakje. Ik dacht wel dat het misschien een goed idee was om het eerst eens uit te proberen in een klein formaat en ik had gelijk.

De tutorial die ik vond op www.elisanna.blogspot.com zag er mooi uit maar ergens middenweg snapte ik niet goed meer wat er bedoeld werd.

Uiteindelijk heb ik dan maar gewoon mijn goesting gedaan, zoals altijd en kwam het volgende tot stand:






Het zakje meet amper 14cm op 15cm en is dus te klein om de meeste dingen in te verpakken maar het is een begin. Misschien is het goed voor noten, kleine koekjes of linzen.

En voor wie zich afvraagt waarom het stiksel zo scheef is: ik naai alles met de hand. Niet door gebrek aan een naaimachine want ik heb er twee staan maar gewoon omdat ik tot nu toe te lui was om te leren 'stikken'.

1 opmerking:

  1. Ik vind jouw stiksels anders heel erg stevig, om met de hand gedaan te zijn. Het zakje dat ik ooit kreeg, doet nog steeds elke dag dienst als lunch zakje!

    BeantwoordenVerwijderen