vrijdag 6 juni 2014

Beetje moe

Het was vandaag de bedoeling om zakjes te naaien. Of om toch alvast de stof te knippen. Die stof had ik gewonnen bij Miss Daisy en zou ik gaan gebruiken voor mijn project met herbruikbare zakjes.

Maar helaas zit dat er niet in voor vandaag. Ik ben te moe en ga eens vroeg slapen.

Hier nog een foto van de netzakjes die ik vorige week haakte, tussen het studeren door. De bedoeling is om ze te gebruiken bij de aankoop van groenten en fruit in de winkel of op de markt.





Overwinningen van vandaag:


Het brood dat ik vandaag kocht deed de verkoopster in mijn reeds gebruikte zakken. En ik weigerde een gratis balpen bij de garage waar mijn auto in herstelling was. De man vond het vreemd maar ik heb me niet laten paaien!

Teleurstelling:

Ik kocht een schoonmaakproduct in een plastic fles. Foei!


1 opmerking:

  1. Als je er zo bij stilstaat, is er toch ECHT veel plastiek he.
    Ik heb bewondering voor je hoor. Ik durf dat gewoon niet.
    En ik ben al trots dat ik in het weekend zelf de koekjes bak om door de week mee te geven. En dat lukt al niet altijd...

    BeantwoordenVerwijderen