woensdag 11 juni 2014

Confituur

Aangezien ik gisteren flink op ecologische wijze boodschappen deed, had ik vanmorgen vrij voor andere dingen.

Ik maakte granola, haverkoekjes en confituur.

De granola is gemaakt volgens een recept dat mijn nicht me aanbeveelde en de koekjes heb ik gestolen van Jeroen Meus. En alhoewel ik reeds minder suiker in de koekjes deed, vind ik ze nog steeds te zoet. Volgende keer dus minder suiker.

De confituur was eigenlijk niet gepland maar we hadden nog verse frambozen in de koelkast staan en die wou ik niet weggooien.
De dochter plukte ze in de tuin van een vriendin en had prompt gedaan met eten toen ze een wormpje spotte op een van de vruchten. Confituur dus....






Ziet er niet slecht uit, toch?

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me heerlijk, die verse confituur op zo'n koekje, mmmm

    Receptje van de haverkoekjes wisselen tegen dat van mijn oogbollenkoekjes?

    BeantwoordenVerwijderen