vrijdag 13 juni 2014

Rustig

Vandaag doe ik het rustig aan. Langs de buitenkant dan toch want vanbinnen ben ik een en al zenuwen. Vandaag krijg ik dan ook de resultaten van de examens. Ik heb nog even tijd want blijkbaar vinden docenten het leuk om je in spanning nog te laten wachten tot drie uur in de namiddag. Een erg prettig uur trouwens, als je kinderen hebt.

Gelukkig springen oma en opa vandaag in en kan ik die stress al van me afzetten.

Even stand van zaken weergeven:

De yoghurt die we gisteren met de machine maakten werd door de kindjes best gesmaakt maar was toch een beetje te lopend. De volgende lading zal iets langer in de machine moeten. Manlief was trouwens laaiend enthousiast, dus zetten we door.

De deodorant doet uitstekend zijn werk. Geen geurtjes en geen wolken meer in de badkamer die de ruimte chemisch-onveilig maken.
Alleen wel een beetje irriterend als je net je oksels geschoren hebt. De tip van een vriendin om dat de avond voordien even te doen was goed, maar is organisatorisch gezien nog niet helemaal ingeburgerd.

Tandpasta in een mooi potje zet de rest van het gezin niet aan om het te gebruiken maar ik zet door en ik moet bekennen dat ik het al redelijk gewend ben. Mijn tanden voelen echt proper aan en als je goed naspoelt met water is de vieze smaak zo weer weg.

Teleurstelling bij de kinderen dat vandaag het laatste haverkoekje mee naar school ging. We weten dit weekend weer wat doen.

En nu aan de slag voor nog wat zakjes, pads, etc...





Welk stofje zullen we eens gebruiken?





1 opmerking: