donderdag 12 juni 2014

Yoghurt

Deze week liet een vriendin me weten dat ze nog een yoghurt machine had staan, die ze niet meer gebruikt. En of ik hem wou hebben. Dat moet natuurlijk geen twee keer gezegd. Ja, natuurlijk wil ik die wel hebben. Kopen gaat trouwens niet want hij is bijna volledig uit plastic.

Ik voel me dan ook helemaal niet schuldig tegenover dit plastic ding. Hoe veel elektriciteit hij verbruikt weet ik trouwens ook niet maar de zon schijnt, de zonnepanelen draaien op volle toeren dus volgens mij kan het wel.

Ik maak vandaag 3 soorten. 1 Griekse variant, 1 gewone en een gewone met vanillesmaak. Vanavond zou het klaar moeten zijn.


2 opmerkingen:

  1. Ik ben nu toch ook gemotiveerd om een yoghurtmachine te kopen. Of van iemand af te snoepen :-)

    BeantwoordenVerwijderen