woensdag 9 september 2015

Stoelcyclage

Een dik jaar geleden had ik de droom om een caravan helemaal op te pimpen in retro stijl. De caravan is er gekomen en toen kwamen ook de retro accessoires die ik er in zou gaan gebruiken.
Helaas is het pimpen er nooit van gekomen en werd de caravan verkocht omdat hij (volgens de echtgenoot) ferm in de weg stond.

Daar zat ik dan met mijn retro spullen.

Ik besloot om de kampeerstoelen toch eens te gebruiken en nam er eentje mee naar een openlucht cinema. De vriendin had me uitgenodigd en het zou gezellig worden.



En het werd gezellig ondanks het feit dat ik door mijn stoel heen zakte, nog voor de film begon. Gelukkig was er een lieve ziel die een extra stoel meegenomen had en mocht ik die even lenen voor een uurtje of twee. Ik had daar anders mooi gezeten. Of net niet gezeten.

Maar wat doe je met een kapotte stoel? Ik kon hem toch niet gewoon weg gooien? Dat is zo in tegenstrijd met mijn idee van milieuvriendelijk leven. Dus werd hij uit elkaar gehaald en de stof werd gewassen.



Het frame had ik op freecycle geplaatst en de dag nadien werd hij al door iemand opgepikt. God mag weten wat ze er mee ging doen maar ik was al blij dat ik er vanaf was.


De stof heb ik hergebruikt en is nu een mooie wetbag die ik overal mee naartoe sleur.
Ben er ook heel erg blij mee en hij doet me altijd denken aan de gezellige filmavond.


2 opmerkingen:

  1. Cool! Wel jammer van die caravan, want dat is ook nog zoiets dat ergens in mijn achterhoofd blijft zweven om ooit eens te doen... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat nu niet is, kan nog komen ;-) Ik blijf zeuren voor een nieuwe.

      Verwijderen