vrijdag 25 september 2015

Seepje

Ik volg al lang het verhaal van Seepje.


Seepje is de naam voor een ecologisch en fairtrade wasmiddel uit Nepal. Tsja Nepal is niet bij de deur dus dat ecologische valt met een korrel zout te nemen.
Ik was al lang benieuwd naar hun werking en deed steeds mee met de wedstrijden om een doosje te winnen maar helaas. Tot nu toe mocht ik niks ontvangen.

Vandaag vond ik hem dan toch. Heel toevallig tijdens het kuieren in de stad.
Ik heb me kunnen inhouden. Heb de winkeldame niet gekust uit pure blijdschap en euforie.

De inhoud van het doosje is goed voor 30 wasbeurten en bevat een waszakje, wasschillen en een flesje etherische olie. Ze hebben de keuze uit lavendel, ochtend-in-het-bos en neutraal.




Wassen kan zo leuk zijn.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er intrigerend uit! Waar was die winkel? En hoe vaak kan je wassen met zo'n schil? 1 keer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze in een winkel in Antwerpen op het Zuid gekocht maar in Nederland vind je ze ook en volgens mij kunnen ze ook online besteld worden. Je doet een wasbeurt met drie of vier schillen die je drie keer kan gebruiken.

      Verwijderen