dinsdag 26 juli 2016

Poging 1

Vandaag zouden we eindelijk naar Robuust gaan, de verpakkingsloze winkel in Antwerpen stad. Vrijdag had ik al een lijst gemaakt van wat we allemaal nodig hebben.

- Natriumbicarbonaat
- Tandenborstels
- Gedroogde basilicum
- Afwaszeep
- Allesreiniger
- ...

Mijn potjes en flessen stonden vanmorgen dan ook klaar. De kinderen waren enthousiast (nadat ik ze een stop bij Starbucks beloofd had :-( ) en eenmaal daar aangekomen...................NEE, mijn boodschappentas vergeten! Ik kon wel janken.

We zijn dan maar wat door de stad gelopen en Robuust toch eens binnen gewandeld. De tandenborstels konden we al aanschaffen en ik kocht ook meteen nog wat roestvrij stalen rietjes voor als we bij Startbucks zouden zitten.

De trip was echter niet voor niets. Ik zag wasschillen en kokosolie in bulk die nu dus ook op het lijstje staan.

Overmorgen proberen we het nog eens.


1 opmerking: