woensdag 10 augustus 2016

Dop

Ik bestelde voor de kinderen nog eens een brooddoos en een eetthermos bij Greenjump. De oude eetthermos van de oudste dochter is te kinderachtig om mee te nemen naar het middelbaar en de brooddoos van de jongste dochter was echt te klein geworden voor de steeds groter wordende honger.

Ik twijfelde nog om een nieuwe lekdichte dop te kopen voor mijn Klean Kanteen maar deed het uiteindelijk niet. Die zes euro kon ik best uitsparen want ik heb een dop die goed werkt, hij is alleen niet lek dicht.

En toen kreeg ik plots een reclame mail van Greenjump. Als je voor meer dan 35 euro aankoopt, krijg je een lekdichte dop gratis voor de Klean Kanteen.

Snel nog even een mail gestuurd naar de klantendienst of we nog in aanmerking kwamen voor de korting en vandaag kwam het pakje aan MET gratis dop.
Wat een geweldige service daar bij Greenjump! Dat mag toch eens gezegd, vond ik.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten