zaterdag 10 oktober 2015

Dubbele rits

Maandverbandjes maken is een echte verslaving geworden. Zo erg zelfs dat ik er op school een project rond opgestart ben. En voor dat project wil ik me volledig ingewerkt hebben in de verschillende maten en vormen van verbandjes.

Wat ik dan ook nodig heb, is een 'wetbag' zoals ze dat noemen in het Engels. Een zakje met een kant voor droge verbandjes en een kant voor gebruikte verbandjes. Liefst met een waterafstotende laag binnenin zodat er geen vlekken ontstaan op de buitenkant van het zakje.

Gisteren kwamen al mijn nieuwe stofjes toe per post en vandaag maakte ik even tijd voor mijn nieuwe 'bag'. De kinderen zijn ziek dus het was redelijk rustig in huis en dan kan ik wel eens een beetje doornaaien.



Het voorste zakje is voor propere verbandjes, het achterste zakje is speciaal voor de vuile verbandjes.

Met dank aan Huisje creatief voor de mooie stofjes in afslag!
www.huisjecreatief.be
En dank aan de tutorial voor het maken van de 'bag'.
www.youtube.com/watch?v=hFI7nQGNzWA 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten